lørdag den 1. februar 2014

1/2 facebook

Jeg sad lige og luftede tanken om at oprette en facebookside om Ida. Egentligt har jeg altid være fast besluttet på at det ville jeg ikke, men alligevel kunne det være sjovt at se om nogen ville følge os. Desuden ville det være nemmere at få opdateret osv.

Der er så mange på facebook efterhånden, så hvorfor ikke Ida? 

Nu må vi lige se hvad det bliver til, jeg skal nok skrive herinde hvis jeg opretter den!


Ellers savner jeg sommer, ture og varme rimelig meget efterhånden!
Alt er fyldt op med sne, og også selvom det ser pænt ud, så er det bare så irriterende!

      
Jeg har lavet et lille kunstværk - eller rettere jeg har skrevet Ida ude i min have! Det ser pænt ud.

2 kommentarer:

  1. Synes det lyder som en virkelig god idé! :-) Alle er jo på facebook i dag, så det ville være super nemt at kunne følge med i opdateringer :')

    Kig gerne forbi min blog, har en meget vigtig meddelelse ♥

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for den søde besked Michelle!

      Kigger forbi med det samme! :)

      Slet