lørdag den 8. februar 2014

8/2 Regnen siler ned

Jeg fik min mor til at tage lidt billeder af Ida i dag, men da det så begyndte at regne, droppede jeg tanken om at få taget nye billeder.

Jeg havde ellers håbet på at kunne få taget nogle rigtig gode nye billeder fra jorden, da jeg egentligt ikke har fået nogle gode billeder i over et halvt år! Så jeg blev kreativ!

Jeg fandt to paraplyer omme i den bagerste afkrog af rytterstuen. En til mig og Ida og en til min mor med kameraet.

Ida var ganske sød ude i regnen, da vi var derude dryppede det kun, så det var ikke så slemt. Hun var lidt bange for paraplyen, da det vinden ruskede en del i den. Men hun kom med under den, dog med ørene lidt nede. Hun var bare så sød- hun er min evige redning. Som skrevet tidligere har jeg ikke haft det så godt, men så hjælpe mig Ida til at komme i bedre humør! Hun er bare så god!


Jeg har brugt starten af min ferie på at træne mine redigerings skills, og tidligere Idabilleder, er blevet min forsøgskanin.
Nu fik disse billeder også lige en tur, og i må meget gerne skrive hvad i synes :)


5 kommentarer:

  1. De der billeder er virkelig gode!!!! :)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle søde billeder, og en super flot hest. Du har god kvalitet i dine billeder! :)

    Kh, http://pocketinspiration.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Det sidste billede er helt vildt godt!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet